Wat zijn de grootste transfers tot nu toe dan bedoel ik Europese topclubs met malaga erbij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

wesley sneijder verkast van inter naar Man U voor 39 miljoen euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch Nog niet zeker??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is nog niet bevestigd.
De echt grote spelers zitten nog op het vinkentouw. Er wordt veel gepraat, veel gespeculeerd, maar er is nog niet echt getekend.

De grootste namen die momenteel rondgaan zijn Sneijder naar ManUnited (of Malaga, die er ook 30 miljoen voor over schijnen te hebben), Fabregas naar Barcelona voor 35 miljoen en Neymar naar Real voor 45 miljoen.

Maar nogmaals: het zijn speculaties, totdat er een handtekening gezet is, is niets zeker.

Als je het zelf een beetje bij wilt houden raad ik je onderstaande link van Voetbal International aan, daarin wordt elke dag een overzichtje gegeven met geruchten en definitieve overgangen.

http://www.vi.nl/Achtergronden/Transferdagboek.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ruud van Nistelrooy en Mathijssen zijn naar Malaga verkast.