Is het niet gevaarlijk, zo'n open helicopter waarin de voetbalspelers zitten op weg naar de huldiging?

Kunnen ze er niet uitvallen?

13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze dan maar wel op het gras vallen...
Dat zijn ze wel gewend.

Het beste antwoord

Natuurlijk zou dat kunnen. Ze zullen heus wel veiligheidsmaatregelen hebben genomen hiervoor. Er blijft altijd risico inzitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze zitten wel vastgemaakt in een tuigje/gordel. Kunnen dus niet uit vliegtuig vallen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ze hadden gordels om en zaten goed vast in de helikopter.
Er moest wel iets heel raar gebeuren met de helikopters ook al willen de personen in de helikopter eruit vallen.

Het is wel eens voor gekomen volgens mij bij de hulding van de spelers in '88 dat een helikopter piloot het nodig vond om heel schuin te gaan vliegen met de spelers erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zouden idd onschuldige toeschouwers kunnen verwonden.