hoeveel gele kaarten waren er nou in de wedstrijd nederland-spanje?

ik weet alleen dat het er echt heel veel waren,
maar hoeveel nou precies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
2.6K

Het beste antwoord

9 voor Nederland (waarvan 2 x 1 = rood) en 5 voor Spanje

Toegevoegd na 1 minuut:
Nederland:

Van Persie
Van Bommel
De Jong
Van Bronckhorst
Robben
Van der Wiel
Mathijsen
Heitinga (2x)

Spanje:

Puyol
Ramos
Xavi
Capdevilla
Iniesta
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Scheidsrechter Howard Webb deelde in de wedstrijd Nederland-Spanje 14 gele kaarten uit.
Waarvan er 9 gingen naar Nederland en 5 naar Spanje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel te veel, wat een frustratie. Volgens mij moet je tegen de bal schoppen bij voetbal en niet tegen de ribbenkast van je tegenstander. Maar goed, ik ben maar een leek. We staan er weer gekleurd (oranje, geel en rood) op in de wereld. Maar vlug vergeten. En dan worden deze schoppers nog met F16 geweld binnengehaald. Het begon niet voor niets te onweren. Zelfs God was boos.