Waarom kreeg Nederland geen corner?

Was hands, dus in iedergeval een kaart, die niet kwam en daarna nog door die doeltrap dat Spanje scoore. Is die scheids *piep* blind of zo? Bal werd van richting verranderd, 3 á 4 meter naast, da's duidelijk, zelfs een blinde weet dat. Ik vind dat daarom die Blatter kei hard onder zijn kont uit de FIFA getrapt moet worden, deze dingen hadden voorkomen kunnen worden met videobeelden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

De tijd dat een wedstrijd beslist wordt op videobeelden dat zullen we best nog een keer mee maken.
Maar voetbal is spanning, emotie,en onverwachte gebeurtenissen.
En dat maakt het geheel zo aantrekkelijk.
En niet altijd de beste wint.

Toegevoegd na 16 minuten:
En wij waren vanavond gewoon Niet de beste.
En de corner werd ons onthouden omdat de scheids en grens niet hebben gezien.
Want als hij het wel had gezien dan hoort hij hem gewoon te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
De winnaar is degene die het meeste doelpunten heeft gemaakt. Ongeacht of dat eerlijk, oneerlijk, verdiend of onverdiend was.
In dit geval heeft Spanje verdiend gewonnen. Zeg ik met pijn in mijn hart....
Verplaats je naar de beleving van een Spanjaard, halverwege de eerste helft:

Waarom krijgt Nigel de Jong geen rode kaart? Dat was een duidelijke karatetrap, zonder ook maar de kans te maken in de buurt van de bal te komen, met het risico dat die gast verdomme nog een paar ribben breekt ook. Is die scheids *piep* blind of zo?

Zolang er geen gebruik gemaakt mag worden van elektronische hulpmiddelen zijn scheids- en grensrechters afhankelijk van wat ze zelf waarnemen, en zullen ze dingen over het hoofd zien. Soms gebeurt dat in je voordeel, soms gebeurt dat in je nadeel. Over het geheel genomen zal het ongeveer verwaarloosbaar zijn.

Dan kun je de scheidsrechter de schuld geven, maar hij is mogelijkerwijs het grootste slachtoffer in deze - omdat hem de beslissingen kwalijk worden genomen die hij niet of anders zou hebben genomen als hij dezelfde 27 herhalingen in slo-mo met verschillende camerahoeken tot zijn beschikking had gehad.

Toegevoegd na 5 uur:
Elektronische hulpmiddelen hadden een groot verschil gemaakt; dan had Nederland met hooguit 10, misschien zelfs 9 man de rust gehaald. Dan hadden we allemaal een half uur eerder naar bed gekund.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 het blijft mensen werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie analyse. +1
Die scheids is idd blind, of partijdig.. Ik zei al thuis: ''We hebben eigenlijk 2 wereldkampioenen: Spanje, en de scheids; wereldkampioen gele en rode kaarten uitdelen in een wk finale wedstrijd''. Ik heb ook iets gehoord van dat het het volgende wk ook de videobeelden worden gebruikt. Veel beter, echt veel ste veel fouten op dit wk..
Ook dat doelpunt van engeland dat gewoon dik over de lijn was.. Volgend wk mischien :)