Wie is vanaf 1980 tot nu toe onze beste Bondscoach Voetbal?

Er zijn verschillende bondscoaches qua tactiek, methodiek en mentaliteit. Wie is volgens jou vanaf 1980 NL beste Bondscoach Voetbal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ha, die Nieuwsgierigeaap;

Als je puur naar de resultaten kijkt scoort Rinus Michels het hoogst, met het EK-kampioenschap in '88 (en natuurlijk een finaleplaats WK '74), maar gezien de recordreeks zonder puntverlies is Van Marwijk hard op weg dat te gaan verbeteren. Over een paar uur weten we het zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk zomaar Van Marwijk....

Toegevoegd na 54 seconden:
Vanavond speelt Nederland de finale!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Louis Michels (RIP), heeft Nederland de Europese troffe bezorgd. En Van Marwijk ook, die heeft dit elftal naar de finale gebracht (die ze gaan winnen overigens)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij is dat , omdat die mij
het meest aansprak in zijn doen en laten.
Rinus Michels.
Hij dat het lef om een speler als Marco van Basten,
( in 1988 een groot speler bij A.C Milaan )
op de bank te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rinus Michels.
Punt.