Het huidige voetbal zoals wij dat nu kennen is uitgevonden
in England, en in 1848 zijn op de universiteit
( Cambridge Universily ) de eerste spelregels ingevoerd,
Later zijn de spelregels regelmatig aangepast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is niet 1 persoon. Sommige regels zijn nieuw, zoals een terug speel bal naar de keeper. Mocht vroeger nog wel nu niet meer. Nu beslist, over het algemeen, Fifa de regels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doet tegenwoordig de maFIFA... En dat niet alleen, deze criminele organisatie zorgt er zelfs voor dat wetten moeten worden aangepast voor hen in landen.