Had de Duitse octopus ook de uitslag van Duitsland-Uruguay voorspeld?

Zoja, was het juist?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volg deze link : hier zijn nog een paar voorspellingen http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-voetbal-2010/article/detail/1131417/2010/07/10/Pino-de-chimp-Afrikaans-penseelzwijn-en-Mani-de-parkiet-octopus-zit-ernaast.dhtml

Het beste antwoord

Inktvis Paul had in 2008 80% van de uitslagen goed voorspeld. Dit jaar zit hij tot nog toe op 100%.
Paul gaat dus zijn eerste foutje maken.
In 2008 had hij de finale van het EK fout voorspeld.
Bovendien: als Inktvis Paul het goed heeft, zit er meestal de kleur geel in de vlag. Hij heeft indertijd Duitsland-Kroatie verkeerd voorspeld (Kroatie = met rood-wit-blauw), dus met onze kleuren kan hij ook fout zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig, ik zei ook al tegen een collega dat Paul vast van geel hield. Ze kunnen goed kleuren zien en zullen ook zeker een voorkeur hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhip, had dat beest alweer gelijk!

Andere antwoorden (7)

Ja, hij 'zei' dat Duitsland ging winnen.
Dus had gelijk.

Toegevoegd na 56 seconden:
Moet ik wel zeggen dat Duitsland de favoriet was, en een dier, laat staan een mens zoiets kan voorspellen met 100% zekerheid.

Toegevoegd na 2 minuten:
oja, na antwoord 3 gelezen te hebben moet ik wel toevoegen dat hij geen scores voorspelt alleen de winnaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had het goed voorspeld dus /Hopelijk voor morgen niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet de uitslag maar wel dat Duitsland zou winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die inktvis had het weer goed voorspeld.
Maar om iedereen gerust te stellen, vandaag op T.V
gehoord dat de inktvis de finale van 2006 fout voorspeld
heeft.
Finale 2006 Italië- Frankrijk volgens die vis zou Frankrijk
winnen, helemaal fout dus. italie won de wereldcup.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paul moet snel de frituurpan in!
Hij kan niet voorspellen, en de mensen die hem uitbuiten zijn gewoon domme mensen. Hoe weten wij dat hij niet gewoon de dichtstbijzijnde mossel pakt. Of dat hij inderdaad wordt aangetrokken door een kleur. Zijn er hier mensen die denken, dat dat beest een bewuste keuze maakt?
Ik herhaal:
W.C. Fields: "Iedereen moet ergens in geloven. Ik geloof dat ik nog maar een wijntje neem".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en hij voorspelde dat Duitsland ging winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee

Toegevoegd na 1 minuut:
nee