Staat er vanavond een groot scherm op de Grote Markt in HAARLEM?

Ik lees nergens een bevestiging.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.7K

Het beste antwoord

In het Haarlems Dagblad staat een bericht dat alle grote schermen al verhuurd zijn. Het zou kunnen dat geen antwoord op de vraag komt, die ook al als reactie in het dagblad staat, omdat men er niet meer een kan huren. Of men houdt zich aan de regel, gepubliceerd op 26 mei 2010: De horeca in Haarlem mag tijdens het komende WK-voetbal geen biertaps buiten zetten. Ook grote beeldschermen op straat zijn tijdens wedstrijden taboe.
Voor ramen of in deuropening mogen ook geen schermen staan. Dit om te voorkomen dat mensen alsnog vanaf het terras voetbal gaan kijken.
De strenge voorschriften tijdens het WK, dat tussen 11 juni en 11 juli in Zuid-Afrika wordt gespeeld, zijn in lijn met voorafgaande edities van het EK en WK voetbal, aldus een woordvoerder van de gemeente Haarlem.
De gemeente zal geen enkele vergunning of ontheffing afgeven aan cafés en restaurants.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens onderstaande bron is de wedstrijd te zien in Patronaat, Zijlsingel: binnen, maar gratis.