Kun je als voetbal team een scheidsrechter weigeren om de desbetreffende wedstrijd te laten fluiten?

Net als bij een rechtbank kun je om een andere rechter vragen om je zaak te behandelen als je de desbetreffende rechter niet vertrouwd

een jaar geleden
in: Voetbal
2.4K

Antwoorden (2)

Nee, hier heb je als individu (én als club) geen invloed op.
een jaar geleden
Meestal niet, al kan het wel, licht eraan hoe het met de eventueele met de situatie ligt. Is er iets aan de hand kan het bestuur hierop ingrijpen als er echt een goede reden is. Eventuele dingen wat het bestuur dan kan doen is een andere scheidsrechter regelen/ De scheidsrechter ontslaan (Als deze van de Club afkomstig is.
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
@Bami Kun je even aangeven hoe je hierbij komt?
Antoni
een jaar geleden
@ronron1212, zou het misschien over het amateurvoetbal kunnen gaan?
ronron1212
een jaar geleden
het antwoord denk ik niet ook die hebben onafhankelijke scheidsrechters