In welke poule speelt Nederland op het WK?

In welke poule speelt Nederland op het WK? Hoe groot is de kans dat het Nederlands elftal in de finale in Qatar komt?

een jaar geleden
in: Voetbal
Antoni
een jaar geleden
@lieveheersbeestjeee, daarover kan je alles lezen op https://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2022. Die pagina wordt ook voortdurend geactualiseerd. Dus je kan er ook tijdens het WK de resultaten en standen zien. Veel plezier ermee!

Antwoorden (1)

Ze spelen in poule A met Senegal, Qatar en Equador. Om nu de kans op een finale in te schatten is niet echt te doen aangezien je ook afhankelijk bent (naast eigen) ook de resultaten van een andere land/poule.
een jaar geleden