Meer dan 10 zullen het niet zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denen en Japanners die in Nederland wonen lijkt mij...'n stuk of 2500?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schatting tussende 500 - 1000 maar japan heeft het wel knap gedaan 2-0 bijna gewonnen ( meeste aziaatische landen worden snel uitgeschakelt maar japan laat zich zelf niet zo gemakkelijk tegen houden )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb die wedstrijd opstaan; het gaat tenminste ergens over.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het zullen er meer zijn dan je denkt - niet iedereen in Nederland is Nederlander (logisch), niet iedereen vindt het belangrijk genoeg om een veredelde oefenpot te verkiezen boven een wedstrijd waar iets op het spel staat, en er zullen ook mensen zijn die heen en weer aan het zappen zijn.

Het zullen er geen miljoenen zijn, maar toch zeker meerdere duizenden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja veel zullen het niet zijn.1000 tal denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik volgde Denemarken - Japan op de livestream op de laptop, naast de wedstrijd Kameroen-Nederland op de tv.

Er keken volgens de teller op de website op dat moment een dikke 61.000 mensen via de livestream naar Denemarken-Japan, dus minimaal 61.000.
Daarnaast zullen er ongetwijfeld her en der in Nederland wel Denen wonen, die die wedstrijd prefereerden boven Kameroen-Nederland.

Als je er verder rekening mee houdt dat er er bij die wedstrijd nog echt iets op het spel stond, in tegenstelling tot de wedstrijd van Nederland, denk ik dat je er nog wel een paar duizend aan toe kunt voegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ongeveer 100.000 en waarom,omdat nederland zich al geplaatst had