Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Contributie terug na opheffing team?

Momenteel speel ik bij een amateurclub ik heb contributie betaalt om voor het hele seizoen te gaan spelen en nu blijkt het dat na slechte resultaten het team waarin ik speel word opgeheven dus ik dacht wat is dit nou? nu kom ik op mijn vraag, Is het mogelijk om mijn contributie terug te eisen want dit heb ik totaal niet zien aankomen en vind het zelf opzich echt nergens opslaan .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dan moeten we meer info hebben. Hoezo hef je een team op omdat de prestaties slecht zijn? Is het niet zo dat omdat de prestaties slecht zijn er teamleden mee gaan stoppen?

Je bent te vaag om echt een conclusie er aan te verbinden maar ik weet wel dat het terugtrekken van een team uit een competitie bij veel sporten een boete betekent voor de club maar als het niet jouw schuld is dat anderen zich terugtrekken of als de club het team heeft teruggetrokken kun je natuurlijk de contributie terugvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding