Dat is nog niet zeker. Vitesse speelt in de halve finale van de KNVB-beker een thuisduel. Daarbij kan de Arnhemse club aartsrivaal NEC loten. Maar ook Ajax of PSV.
De halve finales staan op het programma voor 2, 3 en 4 maart. Voor Vitesse wacht in GelreDome de winnaar uit het duel tussen Ajax-PSV of NEC-VVV.
SimonV