Kan ik nog profvoetbalster worden?

Hallo
Ik ben Seraphine en ik ben 16jaar.
Ik voetbal al sinds mijn 10jaar maar alleen voor mijn plezier
Nu voel ik me beter en beter en zou in dus toch graag in een profclub terecht komen. Maar ik weet niet fo het daar al te laat voor is. Ik ben nu meer en meer aan het oefenen maar ik weet niet wat ik moet doen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Voetbal
1.6K
crispy
3 jaar geleden
Ben je goed genoeg dan kan dat, ben je niet goed genoeg dan kan het niet. Dat kan niemand via internet zomaar even voor je bepalen of het zal lukken.
Overigens: je kan dit beter op de voetbalvereniging aan je trainer vragen. Die kan beoordelen of je goed genoeg bent.
Castle
3 jaar geleden
Talent is niet altijd voldoende want je moet ook ontdekt worden. Je zou dus moeten kijken naar tryouts en eraan deelnemen of je moet het geluk hebben gescout te worden. Ik zou in jouw geval enkele clubs aanschrijven maar natuurlijk is dit geen garantie, Zij kunnen je vertellen wanneer je al je talent kan laten zien (indien ze antwoorden).

Antwoorden (1)

Als je dit heel graag wilt, dan kan het. Waarom wil je het zo graag? Ik weet van een voetballer die op zijn 18e werd gescout als middenvelder en nu prof-voetballer is. Misschien moet je dat gewoon eens gaan navragen bij een prof-club of een prof-voetbalster? Waarom niet? Gewoon doen! Trek je stoute (voetbal)schoenen aan en ga achter je droom aan, als je dit echt heel graag wilt. Begin met vragen en dromen en extra trainen...Er is vast iemand die je de goede weg wijst....Je kunt het, als je blijft geloven dat je het kunt!!