Als je goed kijkt dan zie je dat elk shirt nieuw is en ook specifiek voor die wedstrijd is. In de zojuist gespeelde wedstrijd waren de shirts van Nederlandse spelers voorzien van een klein Nederlands en Japans vlaggetje, links op de borst.
En die shirts mogen ze houden, of ruilen als ze willen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joh, wist ik niet.. jij hebt zeker hd-tv :p

Andere antwoorden (3)

na de wedstrijd worden de shirts uitgewisseld aan de spelers van de tegepartij bij elke wedstrijd worden er nieuwe shirts gedragen

Toegevoegd na 32 seconden:
en die mogen ze idd houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die kosten zeker 50 euri!!! Die geef je toch niet weg?? :P En waarmee was je zo'n oranje shirt mee uit? Geeft zo af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze dragen bij iedere wedstrijd nieuwen,omdat ze hun shirt bij de vorige wedstrijd hebben geruild met de tegenstanders. En of de tegenstander zijn omgeruilde wk shirt uitwast?..... dat zal een goed artikel kunnen zijn voor de story of prive