Wat was het meeste extra tijd dat in een voetbalwedstrijd was gegeven?

Normaal 3 min. maar is er ook aleens 6 min. bijgekomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
3.9K

Het beste antwoord

De meeste tijd ooit gegeven aan blessuretijd was op 24 augustus 2008 in de wedstrijd Manchester United tegen West Ham United. Tien minuten extra tijd werd er geven in het City of Manchester Stadium.
De wedstrijd eindigde in 3-0
Doelpunten : 65' 1 - 0 Sturridge
70' 2 - 0 Elano
76' 3 - 0 Elano
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een voetbalwedstrijd word gespeeld in 2x 45 minuten met daartussen een kwartier rust.
Daar kan nog blessure tijd bovenop komen van ongeveer 5 minuten.
Is er na die tijd nog steeds een gelijke stand en is er een winnaar noodzakelijk bij de wedstrijd
dan spelen ze door in de verlenging die 2x15 minuten kan duren.
Is het dan nog een gelijke stand, dan moeten de teams zich tegenover elkaar bewijzen in peanalty's.