Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks

Andere antwoorden (2)

1982, 1986 en 2002

Toegevoegd na 8 minuten:
In 1978 stonden ze in de finale, die helaas werd verloren van de Argentijnen. Jaren later werd bekend dat minimaal één van de Argentijnse spelers "zwanger" was:
"Na de finale bleek uit een van de urinemonsters dat een van de spelers zwanger was." Argentinië is hiermee de eerste die een vrouw een WK-finale liet spelen. Of het had de primeur als eerste onbeschaamd te hebben gerommeld met de urinetesten - dat kan natuurlijk ook nog."
http://hetcomplot.tv/feit2.html

In de kwalificatie voor het WK van 1982 in Spanje eindigde Nederland als 4e in een kwalificatiepoule van 5 landen. België en Frankrijk plaatsten zich vanuit de poule.

In de kwalificatie voor het WK van 1986 in Mexico eindigde Nederland als 2e in een poule van 4 landen. Hongarije plaatste zich direct en Nederland ging naar de "Barrage"
De barrage werd gespeeld tegen België, dat over twee wedstrijden op basis van een uitdoelpunt naar het WK ging (België-Nederland eindigde in 1-0 en Nederland-België in 2-1).

In 2002 werd Nederland 3e in een poule van 6. Portugal plaatste zich direct, Ierland deed het via de play-offs. Nederland viste achter het net.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanwaar die min?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, ik heb enkele vaste minstalkers. Daar wen je wel aan. Waarschijnlijk houden ze niet van lange lappen tekst en had ik het gewoon moeten houden bij die drie getallen.
Maar ja, voetbal is mijn grote hobby, dus waar ik extra informatie en/of anekdotes kan geven, dan kan ik het gewoon niet laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minnen op dit antwoord is complete onzin. Wat een loosers. Van mij krijg je (zoals meestal bij voetbalvragen) een dikke +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Beemertje. Ik heb blijkbaar enkele vaste "minnaars".
In 1982,1986 en 2002 maar wat wil je als je de meest irritante nederlander aller tiijden als trainer heb,die man veroorzaakt ruzie op ruzie zelfs met zijn familie