Wat is de beste opstelling voor het Nederlands elftal tijdens het WK?

Rekening houdend met de vorm van de spelers, de historie, etc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K

Het beste antwoord

Keeper: Maarten Stekelenburg (1)

Verdediging: Gregory van der Wiel (2), John Heitinga (3), Joris Mathijsen (4), Giovanni van Bronckhorst (5)

Middenveld: Mark van Bommel (6) en Nigel de Jong (8)

Aanvallende middenvelders: Arjen Robben (11), Wesley Sneijder (10), Rafael van der Vaart (23)

Spits: Robin van Persie (9)

Toegevoegd na 4 dagen:
Haal Robben er nu maar uit...

Ik zou Dirk Kuyt (7) voor hem in de plaats laten spelen, hij heeft het absoluut niet slecht gedaan in de oefenwedstrijden en hij speelt bij Liverpool ook vaak vanaf rechts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uitstekend Bemertje83,dit is ook mijn opstelling.
pluseen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat hem ongeveer worden! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben benieuwd waarom iemand deze opstelling niet de beste vindt voor het Nederlands Elftal, hoe moet het dan wel, laat maar horen, ik sta open voor kritiek.

Andere antwoorden (3)

rekenend houdend met de historie???....allemaal voor het doel gaan staan:))))))

Toegevoegd na 1 uur:
sorry hoor...maar wat een gelul allemaal, het zijn geen robots maar mensen he?
Misschien heeft er 1 wel een slechte dag, of is er met zijn hoofd niet helemaal bij.
Als je die voetballers nu eens helemaal geen vet salaris betaalt, maar bij elk doelpunt 50.000 euro geef....moet je eens zien hoe ze hun best gaan doen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat wel een leuk idee +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allemaal ego acties krijg je dan, en hoe moet de keeper zich dan wel niet voelen!
Misschien een lullig antwoord, maar ik denk dat de instelling belangrijker is dan de opstelling. Die instelling ontbreekt er nog wel eens aan bij het nederlands elftal. Als die instelling nu eens goed was, maakt de opstelling helemaal niks meer uit en kunnen ze alles winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jDe instelling is bij deze spelers uitstekend. Snap ook niet waarom je denkt dat dat niet zo is. Daarnaast is de instelling niet belangrijker. Als je de 11 slechtste spelers opstelt is de kans 0 procent dat we wereldkampioen worden. Het verschil tussen bijv. Babel en Ribben is zo onwijs groot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die jongens doen het puur om de poen en de rest interesseert ze echt helemaal niks. Dus gebrek aan instelling. Daarnaast zal Nederland nooit wereldkampioen worden (en dat weet jij ook) en heb ik nog nooit van Ribben gehoord. Ken alleen Arie Ribbens, maar die is al dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé Italklaas, Arie leeft nog hoor!
Hij is nu genezen verklaard van zijn longkanker en woont in Uelsen (Duitsland).
Dus hij feest nog even door. Maar toch een punt verdiend. Maar je hebt gelijk, het gaat de voetballers gewoon om het grote geld.
En vaak vergeten "supporters" dat het om voetbal draait.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat ze gewoon om geld? Waarom denk je dat dan? Ik vind dit echt beledigend voor de voetballers. Ze doen allemaal ontzettend hun best en ik geloof er niks van dat als bijv. Ruud van Nistelrooy afvalt dat hij dan denkt; loop ik geld mis. Dat zag je ook wel aan zijn reactie hij was er echt kapot van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is maar net hoe je ervoor open staat om bepaalde dingen te willen begrijpen. Ik wens je in ieder geval een prachtig WK.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denigrerend en beledigend ook nog... Je ziet op de trainingen en tijdens de wedstrijden toch dat ze onwijs hun best doen. 3 Nederlanders stonden in de champions league finale! Dat lukt alleen als je je best doet maar blijkbaar zie ik dat niet. Toen de spelers huilde 2 jaar geleden na uitschakeling huilde ze vast om het geld dat ze mis liepen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja, nu weet ik weer wie Robben is. Dat zacht gekookte eitje. Die loopt nu ook weer wat inkomsten mis. Als die een scheet laat is die een half jaar geblesseerd. Flinke ventjes, hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik het niet mee eens, je wordt niet alleen op instelling wereldkampioen. Uiteraard zijn er nog 32 landen die het WK kunnen winnen, maar ik durf er nu een hoop geld op de zetten dat de wereldkampioen niet uit Azie, Afrika, Noord-Amerika of Oceanië komt, ondanks dat de instelling van Nieuw Zeeland en Australië misschien beter is dan die van Spanje, Nederland of Brazilië. De wereldkampioen komt uit Zuid-Amerika of Europa. Mark my words!
Als van Persie en Robben maar mee doen,de belangrijkste spelers van het elftal