met wie gaat Algerije deze maandag (31 mei) spelen (WK)

ik ben aan het twijfelen tussen een paar landen:
-bulgarije
-slowakijke
-slovenie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

ik denk dat je dit bedoeld :

Algerije gaat vandaag, 28 mei met Irland spelen.

en voor de rest : 1 2 3 viva l'algerie ;D

jaja....allemaal hopen dat algerije winttt !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaa bedankt dat was wat ik zocht ..!
en idd; 1 2 3 viva l'algerieeeeeeee !!!

Andere antwoorden (3)

Volgens de foto op de bron
Speelt Algerije in poule C
tegen Engeland, USA en Slovenië.
Het WK begint op 11 Juni dus zal er op 31 Mei geen wedstijd gespeeld worden voor het wk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind op 28 mei een wedstrijd in en tegen Ierland, en op 5 juni een wedstrijd in Duitsland tegen de Verenigde Arabische Emiraten, alvorens de ploeg op 6 juni naar Zuid-Afrika vertrekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik twijfel een beetje wat je eigenlijk vraagt. Bedoel je tegen wie ze een vriendschappelijke wedstrijd gaan spelen op 31 mei? In dat geval is het antwoord dat Algerije geen wedstrijd speelt op 31 mei. Ze oefenen op 28 mei tegen Ierland en op 4 juni tegen de Verenigde Arabische Emiraten. Daarna bepaald de bondscoach welke twee spelers er nog gaan afvallen. Op 31 mei geeft de bondscoach de definitieve selectie door aan de Fifa.

Mijn tweede gedachte was dat je bedoelde wie de tegenstanders zijn op het WK.
In dat geval is het antwoord: Engeland, De Verenigde Staten en Slovenie.

Mijn laatste gedachte was dat je bedoelde te vragen met wie (welke spelers) Algerije gaat spelen op het WK.
Zoals hierboven gezegd, er gaan er nog twee afvallen, maar de onderstaande namen maken nog kans:

Voorlopig geselecteerd:
Doel: Fawzi Chaouchi (ES Setif), Lounes Gaouaoui (ASO Chlef), M'bohi *Rais Ouhed (Slava Sofia, Bulgaria), Mohamed Liamine Zemamouche (MC Alger).

Verdediging: Habib Belaid (Boulogne, France), Nadir Belhadj (Portsmouth, England), Madjid Bougherra (Glasgow Rangers, Scotland), Rafik Halliche (Nacional Madeira, Portugal), Abdelkader Laifaoui (ES Setif), *Carl Medjani (AC Ajaccio, France), Djamel Mesbah (Lecce, Italy) Anther Yahia (Bochum, Germany).

Middenveld: Djamel Abdoun (Nantes, France), Riad Boudebouz (Sochaux, France), *Adlane Guedioura (Wolverhampton, England), Fouad Kadir (Valenciennes, France), Medhi Lacen (Racing Santander, Spain), Yazid Mansouri (Lorient, France), Karim Matmour (Moenchengladbach, Germany), Mourad Meghni (Lazio, Italy), Hassen Yebda (Portsmouth, England), Karim Ziani (Wolfsburg, Germany).

Aanval: Rafik Djebbour (AEK Athens, Greece), Abdelkader Ghezzal (Siena, Italy), Rafik Saifi (Istres, France).