Is er ooit een wedstrijd gestaakt tijdens een ek of wk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EK curling? WK waterpolo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vraag staat toch bij de categorie voetbal

Het beste antwoord

Er is een keer een Sheik geweest (land onbekend), die het veld op kwam lopen en zijn spelers vroeg het veld te verlaten. Had geloof ik iets met de scheidsrechter te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja toen er een spelen zo geblesseerd raaktte dat het spel zo'n 25 min stil gelegd werd. Ook real madrid heeft n keer het spel na 2min stilgelegd omdat het doel volgens hen verkeerd stond. Een half uur is er gesjouwt met dat doel tot de duitse spelers in opstand kwamen (onzin,en wilden beginnen) welk tijdens n Ek en Wk was weet ik niet! Ben blond!

Toegevoegd na 3 minuten:
Een spelen=een speler
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En Real Madrid speelde op een EK of WK ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs kampioen geworden!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs kampioen geworden!! Gewonnen van inter milaan zon 12jr geleden!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knap hoor, nooit geweten dat Real Madrid het vertegenwoordigende elftal van een land was :) Met EK en WK neem ik aan dat Barcelonaman het Europees - en Wereldkampioenschap bedoeld, niet de Champions League.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha toendertyd bestond byna het hele elftal uit real madrid spelers! Dit jaar voornamelyk uit fc barcelona spelers!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Excuse me? Tenzij je onder "voornamelijk FC Barcelona speler" 8 man bedoelt heb je het lichtelijk mis.
De huidige selectie voor het aankomende WK:
8 x Barcelona
5 x Real
3 x Valencia
2 x Athletic Bilbao
2 x Liverpool
1 x Villarreal
1 x Arsenal
1 x Sevilla Dus voornamelijk Barca spelers valt wel een beetje mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die staan allemaal op t veld? Beetje veel hè? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We hebben het over de 23-koppige selectie toch?
Ja, meermaals maar dat zou je gezien je avatar toch moeten weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn weten is er nog nooit een wedstrijd tijdens een EK of WK gestaakt.

In ieder geval niet gestaakt en later uitgespeeld of overgespeeld.