Nike Mercurial voetbalschoen met kous zelfde maat ?

Ik wil graag een Nike Mercurial voetbal schoen kopen met kous, nu heb ik al de normale versie gehad van de Mercurial selectie, maar wil ik graag weten of ze het zelfde zitten of dat ik met de maat rekening moet houden ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K

Antwoorden (1)

De maat van een voetbalschoen met geïntegereerde sok/kous verschilt niet van de maat van een voetbalschoen zonder sok/kous.