Hoe kan ik gescout worden?

Als ik wedstrijd speel komen er vaak scouts van Roda JC, MVV, Alemannia Aachen, KNVB. Ik wil er graag bij horen maar hoe weet ik niet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Voetbal
2.8K
TurfGraver
7 jaar geleden
Dan wordt je dus gescout. Of je uitgekozen wordt zal van je prestaties afhangen. Kortom, door beter te presteren...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je zal heel goed moeten kunnen voetballen, heel goed. Opvallend goed, zo opvallend goed dat de scouts jou kiezen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kijk veel naar jouw voorbeelden. Probeer het dan ook een keer te doen.

Antwoorden (2)

Als je zegt dat er scouts komen, dan hangt het er vanaf of ze je goed vinden. Als ze je goed vinden, dan word je gescout.. Anders niet natuurlijk. Hier kun je niets tegen doen, alleen blijven trainen en je talenten laten zien tijdens de wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vooral heel goed voetballen en je kunt ook een proeftraining aanvragen.