Wat zijn de meest fanatieke (grootste) en gevreesde harde kernen van het hedendaagse voetbal?

Toegevoegd na 7 minuten:
over de hele wereld

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
6.1K

Het beste antwoord

Er is een progamma op discovery channel genaamd: Football Hooligans International...

Football Hooligans International vertelt het ware verhaal binnen en buiten de voetbalstadions.

Ieder heeft een andere mening over ''meest gevreesde..''
De grootste is niet bewezen...
Maar vele zijn er over eens dat Boca Juniors harde kern' La 12 de grootste moet zijn..
Internationaal qua slachtoffers misschien ookwel de meest gevreesde...

En op 24 mei 1964 in Lima[Peru], zijn de meest slachtoffers in 1 wedstrijd gevallen...zo'n 300 mensen kwamen om en 500 gewonden..bij rellen tussen Peru en Argentinie..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ado den haag (gevreesde)
ajax De grootste
Feyenoord - de fanatiekste
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Spanje heeft Real Madrid een grote harde kern, de Ultrassur, en daar zitten ook gevreesde mensen tussen. Is volgens ooit een documentaire over geweest, maar weet zo snel niet wanneer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liverpool
Millwall
Lazio Roma
Boca Juniors
Dan heb je veel Engelse clubs die elke wedstrijd alles tot op het bot afbreken. Ongetwijfeld heb ik er heel veel vergeten, voetbal is oorlog :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Brazilië schieten ze gewoon op elkaar, dit was te volgen op een documentaire over harde kernen op Discovery channel (geloof net afgelopen). Miss. ff kijken op discovery.nl uitzending gemist ??? Dan kun je zelf oordelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Polen en Rusland zitten er ook een paar gevreesde. Ze zijn in die landen erg aan elkaar gewaagd! Weet zo niet welke clubs, kijk anders eens op YouTube, genoeg filmpjes.