waar kan ik live online feyenoord ajax bekijken?

mijn vriend moet werken vanavond en wil het natuurlijk niet missen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Volgens mij hier.
http://bekerstreams.punt.nl/index.php#511403

Toegevoegd na 8 minuten:
Of hier:
http://www.wedden-op-sport.com/wedden.php/live-kijken-knvb-beker-finale-op-internet.html

(kan zijn dat hier een addertje onder het gras zit in de vorm van moeten storten van een wed-bedrag, maar dat weet ik niet zeker).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

het wordt op rtl7 uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
straks op rtl7 kan je het bekijken en ben je ajax fan dan kan je naar de arena want daar kan je gratis in het stadion kijken

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry had het ff te snel gelezen.als het goed is dan kan hij ook op de site van rtl7 kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Log in bij Unibet,dan kun je ale wedstrijden live kijken zelfs barcalona

voetbal van de hoogste plank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop voor hem dat hij geen waardevol antwoord heeft kunnen vinden en ook de radio niet gewerkt heeft !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niet meer, omdat de wedstrijd gisteren gespeeld is.