Hoe word ik net zo snel als Hector Bellerin?

Ik wil graag net zo snel worden als hector bellerin mijn lengte 1.85 gewicht 70 kg.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Snelheid van een mens valt deels te training maar het overige zit in de persoon zichzelf. Je kan trainen wat je wilt maar als je snelheid niet in je hebt. Wordt jij nooit de snelste.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Snelheid ligt deels bij je spieren. Veel hardlopen. Bepaalde oefeningen bij de sportschool voor je benen helpen erg het nog iets te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die ''erg'' had er niet tussen gemoeten. Typ foutje. Excuses.