Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een site waar ik het shirt van New York Red Bulls kan kopen met Henry en nummer 14 achterop?

Het liefst goedkoper dan 60 euro aub.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In Europa en dan in het bijzonder in Nederland zijn dit soort shirtjes vrij moeilijk aan te komen. Reden hiervoor is de MLS voor Europeanen niet erg interessant is, Europa beschikt namelijk zelf over de beste competities ter wereld.

Ik kom met regelmaat in de grote outlet in Roermond en zelfs daar heb ik nog nooit een shirtje uit de MLS gezien. Ik heb even op de officiele site van NY Redbulls gekeken en je hebt daar replica's vanaf $89,95 (ongeveer €70), ik weet alleen niet of je verzendkosten betaalt.

Ook via Amazon worden ze aangeboden, daar zijn ze een stuk goedkoper, want je koopt daar ook vaak artikelen die aangeboden worden door particulieren. Ik zag ze op Amazon al vanaf $49.99 staan, je moet dan wel kijken of er shipment naar Nederland mogelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding