Door de bal niet in het midden te raken. Maar meer links of rechts er langs heen schieten. Dan geef je de bal een draai mee en is het niet te voorspellen waar deze heen gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet de bal behalve vooruit, ook een draai effect mee geven, dit kan zowel linksom als rechtsom, bij volleybal, kan je ook nog onder of boven draaing meegeven, zie ook het plaatje. Des te harder de draaien, des meer effect verkrijg je.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie ook nog filmpje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met de binnen kant of de buitenkant van jou voetbalschoen,snelheid is belangrijk als je zacht schiet krijgt de bal meer effect dan als je hard schiet,kwestie van gevoel.