Nederlands elftal red het WK in Afrika?

Voetbal

Toegevoegd na 1 minuut:
Zal het Nederlands Elftal het gaan redden, of kunnen ze beter niet beginnen aan het WK?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pas op met deze vragen,worden gauw verwijderd,omdat het chatvragen zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je per sé een kans moet hebben op de titel om überhaupt te beginnen aan het WK, kun je net zo goed met een ploeg of 8 á 10 ergens een klein toernooitje organiseren, puur historisch bekeken. Sterker nog - er is slechts één land geweest dat buiten het eigen continent wereldtitels wist te winnen - Brazilië. Dus waarom er überhaupt Europese ploegen mee gaan doen... Maar als je dit gaat doen, loop je het risico dat je verrassingen helemaal uitsluit. Denk aan de EK's van Denemarken en Griekenland. Dus ga maar gewoon, en zie waar het schip strand. Het draait als het goed is niet alleen om winnen - het blijft tenslotte een spelletje.

Antwoorden (7)

Ja hoor, als het vliegtuig niet neerstort, dan zullen ze het WK wel gaan redden.
Mocht je bedoelen of ze echt wereldkampioen worden? Nee, dat denk ik niet, ik denk de kwartfinale, hooguit de halve finale het eindstation wordt.

Desalniettemin zullen het vast wel leuke wedstrijden worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WELNEE er is altijd een wedstrijd tussen dat alles tegenzit

we kunnen de spanning niet aan en zijn te wisselvallig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De groepsfase zullen ze wel doorkomen , maar daarna zal
het heel moeilijk worden.
Nederland heeft heel goede middenvelders, en aanvallers,
maar de verdedigers zijn erg kwetsbaar , maar ik hoop
natuurlijk dat ik het helemaal verkeerd zie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een verdediging van van Brockhorst, Mathijsen, Heitinga en van der Wiel vind ik niet zo kwetsbaar.. als je naar het aantal doelpunten kijkt, zijn ze ook helemaal niet kwetsbaar..
we worden werldkampioen zeker weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Sneijder en Robben in topvorm?
finale Brazilie-Nederland 0-3
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de eerste ronde worden we 2de we verliesen van kamaroen daarna moeten we tegen Italië Nederland zal denken dat we ze nu ook kunnen veslaan en dan verliesen we met 2-1 of meet 2-2 en hun winnen penalty's

Toegevoegd na 1 minuut:
heel meschien als ze toch winnen redden ze de kwart of de halve, maarja zonder van de sar is dit toch eigenlijk een grote gok kampioen worden doen we niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bal is rond he ... Het zou kunnen en het is ook te hopen. Is goed voor de economie. Maar het zal wel niet. Als ze maar gaan voetballen met de intentie om wereld kampioen te worden.