Waar is de fanfare bij het voetbal gebleven?

Vroeger kwam er in de rust van elke wedstrijd, de fanfare het veld op. Sinds wanneer is dat niet meer zo en met welke reden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ik heb net voor je gegoogelt, voetbal en fanfare en tot mijn verbazing krijg je dan heel veel clubs te zien waar de fanfare nog bij is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat Nelly de interlands bedoeld Giweda
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jack, bedankt het is handiger als dat erbij gezet wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat dit omwille van financiele redenen minder gedaan wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal wel, zo"n fanfare zal ook wel geld kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jack volgens mij was het vroeger bij elke wedstrijd die je op tv zag, ook de nationale wedstrijden.
Bij alle prof wedstrijden dus , maar daar kan ik me in vergissen hoor:)

Andere antwoorden (2)

Omwille van financiele redenen komt dit minder en minder voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar staat dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is een veronderstelling daar er veel clubs in financiele problemen zitten
Omdat er niet genoeg liefhebbers zijn voor de fanfare en ook te weinig geld tegenwoordig.