Hoe blij moet je zijn met een gratis kaartje voor de bekerfinale?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bekerfinale van wat? Diepzeedammen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niks!

Het beste antwoord

Mocht het allemaal uit de hand lopen dan heeft de burgemeester van rotterdam het recht om de wedstrijd zonder publiek te laten spelen.
Dit kan zelfs enkele uren voor de wedstrijd,noch van kracht worden.
Dan heeft er niemand meer wat aan zijn kaartje.
Ik kijk het wel op tv,want ook met een gratis kaartje ga ik niet,die geef ik wel weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Blij!
Als je van rellen houdt tenminste!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan wie je bent! Van mij mag je ze alle 3 hebben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is er van afhankelijk hoeveel je van voetbal houdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe blij moet je zijn met een gratis kaartje voor Nick en Simon?

Het hangt er toch maar helemaal vanaf wat jouw interesse in voetbal en met name deze wedstrijd is?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Niet blij.
Ik hou niet van voetbal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klasse gedaan.... er zijn er veel jalours op je denk ik, maar ik denk dat de meerderheid in nederland denken dat er geen neutraal vak zal zijn en je moet uitkijken als je wilt gaan juichen en ik denk dat dit nou net niet de bedoeling van het voetbal is.
Mijn antwoord..... NIET BLIJ!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel blij! Die kun je mooi verkopen via Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het aan mij zou vragen, dan zou ik antwoorden, dat ik hoop, dat de voorspelde problemen zichzelf oplossen, doordat de Ajaxsupporters de Feyenoorders in de pan hakken en omgekeerd. Allemaal tuig, niet aan gemist, en niets rechtvaardigt de excessieve politieuitgaven voor dit soort onderkruipsels. Niet heengaan dus, want het is zeker dat de politie ze niet in de hand zal kunnen houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me goed inbeelden dat er voetballiefhebbers héél blij mee zouden zijn. Ik ook, maar 'k zou wel vlug m'n licht opsteken om te' weten wat de marktwaarde van die tickets is. Vervolgens zou ik ze terug op de markt gooien. De persoon die ze kan overkopen zal gelukkig zijn en ik ook. Vervolgens koop ik iets dat 'k echt wil hebben en ben voor de 3e keer gelukkig. Van meerwaarde gesproken, kan dit wel tellen, vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vorig jaar zou ik daarmee heel erg blij zijn. Dit jaar zou ik me afvragen of ik een harnas moet huren van een museum.
Het zou me helemaal niets verbazen als die wedstrijd op het laatste moment alsnog zonder supporters gespeeld gaat worden.

Ik vrees dat je het kaartje het beste gewoon kunt gaan gebruiken als kladpapier.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ze namelijk niet verkopen, de kaarten zijn op naam gesteld. Komt de naam niet overeen met je identiteitsbewijs, dan kom je het stadion niet in.

http://www.gelderlander.nl/sport/6533416/KNVB-illegale-kaartverkoop-bekerfinale.ece
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super blij moet je zijn

de rotterdammers gaan helemaal weggespeeld worden

je gaat een hoop sfeer proeven en het wordt heel gezellig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is ook te zien of je graag voetbal ziet en of het je intresseert.