Op geen enkele. Fox bezit de tv rechten op het bekertournooi en heeft die rechten blijkbaar aan enige open zender doorverkocht. Ook niet voor samenvattingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fox heeft ook een open net.....
Wel gratis te bekijken dus ....
Dit is een tweet van Toine van Peperstraaten die hij vanmiddag verstuurde :
"
Toine v Peperstraten (@toinevp) heeft getweet om 3:02 PM on wo, jan. 28, 2015:
Vanavond 22.50 uur zijn de samenvattingen vd kwartfinales uit de #KNVBbeker & aansluitend de loting te zien op het open (en gratis) @foxNL..

Toegevoegd na 1 minuut:
op het open Fox-kanaal dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus wel op een abonneezender.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja maar je hoeft er niet op geabonneerd te zijn.
corzijlstra
9 jaar geleden
Maar waar zit het open FOX kanaal? Over welk FOX kanaal gaat het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je hebt Fox waar je op geabonneerd moet zijn. dat zit bv bij ziggo op net 421 en verder geloof ik (weet het ook niet precies, ben er niet op geabonneerd) en bij Ziggo zit op 11 het open, voor iedereen gratis te bekijken open net van Fox ...