wat zijn de stappen om (voetbal) scheidsrechter te worden? (België)

Ik wil graag scheidsrechter worden en ik zou graag de stappen willen weten wat je ondergaat bij de testen enz.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Scheidsrechtersopleidingen in alle provincies
De cursus bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel, waarbij je wordt begeleid door een opleider Vervolmakingscursussen houden je op de hoogte van de laatste wijzigingen aan de spelregels.
Nu alleen nog inschrijven!
Klik op contact om het secretariaat van de Scheidsrechterscommissie van uw provincie te contacteren. Deze commissie zal je alle noodzakelijke informatie laten geworden op je thuisadres.
Succes!
Scheidsrechter worden?

Makkelijk! Je hoeft slechts van voetbal te houden, het leuk te vinden om beslissingen te nemen en over voldoende vrije tijd te beschikken tijdens de weekends binnen het voetbalseizoen
Kan je je terugvinden in dit model? Perfect! Je hoeft slechts nog aan volgende voorwaarden te voldoen:
• Je bent minstens 15 jaar en je bent aangesloten of
• Je gaat je aansluiten bij een club van de KbVb (er zijn er ongeveer 2000 in België) en je bent fysiek paraat.
Beantwoord je nog steeds aan de voorwaarden? Gefeliciteerd! En nu alleen nog doorzetten en de opleiding van de VFV volgen!
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt maar ik wil graag weten door wat voor testen je doorgaat
fremar
9 jaar geleden
dit kan je op de contactadressen navragen.