Op het zachte veld is dit toegestaan, op de harde velden niet. Vraag dit wel even na bij je trainer, omdat regels per club verschillend kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met zacht veld bedoelt u nat en drassig? Wat is dan hard veld, ik kan me alleen voorstellen wanneer het gevroren heeft..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Droge grond is hard, maar ook een bevroren ondergrond.
Op een kunstterrein is het niet toegestaan maar op een natuurlijk grasterrein wel.