In welke minuut was er een mislukte omhaal Nederland-Costa Rica?

Tijdens de wedstrijd Nederland-Costa Rica was er een grappig moment van een speler die de bal wilde wegtrappen, maar mistte. Volgens mij was het een soort mislukte omhaal. Het hele café moest lachen en ik zou het graag nog eens terugzien, maar ik kan het niet terugvinden! Wie weet welk fragment ik bedoel??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je nog ongeveer wanneer in de wedstrijd het was?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik dacht eind eerste helft of begin tweede helft..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gevonden! Ongeveer vanaf 38:30, vlak nadat NL een corner heeft genomen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Top! Wilde je ook net zeggen dat je het goed kunt opzoeken via http://nos.nl/wk2014/gemist/. Maar mooi dat je het al hebt :-)

Antwoorden (1)

Ik zou eens kijken op NOS.NL en dan bij WK 2014. Daar kun je alle wedstrijden of gedeelten terugkijken en je kunt ook doorspoelen naar het stukje wat je wilt zien .