Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben een keeper en heb iets waardoor ik niet naar links kan duiken wat moet ik doen?

Ik heb iets waardoor ik niet naar links kan duiken wat moet ik doen kan iemand mij tips geven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
2.2K
tinus1969
9 jaar geleden
Kun je tijdelijk of permanent niet naar links duiken?
Amadea
9 jaar geleden
Gio, je zult echt moeten uitleggen wat jij met 'iets' bedoelt. Anders kan niemand tips geven!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Amadea, ik acht jou verstandig genoeg om te weten dat je dat "iets" nou juist niet uit kunt leggen.
Amadea
9 jaar geleden
Nee hoor, toen ik mijn reactie plaatste was het antwoord van Eddijst er nog niet. De reactie van vraagsteller daarop maakt pas duidelijk dat het 'iets' psychisch is. Uit de vraag was dat niet op te maken. Het had ook een lichamelijke afwijking kunnen zijn, bijvoorbeeld.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik herken dit probleem.
Het moet te maken hebben met je hersenen.
Mogelijk ooit ergens in je leven het wel gedaan met een onaangename afloop.
Je brein onthoudt dat en zorgt er voor dat je die fout niet meer maakt.
Bijna onmogelijk om hier iets aan te veranderen.
Probeer met een begeleider daar op te trainen, misschien lukt het dit te doorbreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk ik wil het wel maar heb een soort vrees ofzo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus, in mijn geval klopt het voor de 100%. Links heeft een keer een bijna fatale afloopt gehad. Ben daarna al menig keer verdwaald, alleen al omdat ik in een reflex of gedachtenloos altijd voor rechts kies.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ons eigen onderbewustzijn is ons vaak ongemerkt de baas.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje voor het helpen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding