Hoe kun je het radioverslag van Jack van Gelder synchroon laten lopen met de TV?

De FM-radio is 2 seconden eerder dan de TV en dat kijkt niet echt lekker met het WK-voetbal.
Op internet vond ik http://www.fountainware.com/Products/AudioDelay/ maar mijn virusscanner gooit die gelijk in de prullebak.
meer info: http://derotsmedia.com/2014/06/14/oproep-aan-nos-voeg-radiocommentator-als-extra-audio-toe-aan-tv-verslag-oranje/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Het beste antwoord

Analoog kijken. Het digitaal coderen, en decoderen kost allemaal tijd. Hierdoor is een live radioverslag een paar seconden vroeger dan de t.v.beelden.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan helaas niet meer, mijn analoge ontvangst is al jaren geleden vervangen door het digitale Digitenne.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je digitaal luisteren met het nieuwe DAB+-systeem. Analoog radio luisteren en digitaal televisie kijken (of andersom) zal nooit synchroon lopen.

Andere antwoorden (1)

Tijdens de wedstrijden van het Nederlands Elftal is via www.npo.nl de wedstrijd te kijken met synchroon radioverslag van Ronald van der Geer & Jack van Gelder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan heb je een vertraging van 30 seconden.
Wat ik aanraad is om een hele lange kabel te kopen, zodat het twee seconden duurt voordat het geluid door het draad heen is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, die vertraging is er niet (meer). Dit is een speciale stream die is gemaakt na vele verzoeken, geluid loopt echt synchroon (ervaring).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
pompiedom, tv kijken via internet loopt echt een stuk achter, het is niet leuk als je de buurt al hoort juichen en dan duurt het nog 30 seconden voordat ik het zie.
Bronsju, hoe lang moet die kabel zijn gok je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry, je hebt gelijk Samona. Het radioverslag loopt wel synchroon, maar dan wel met een vertraging van de wedstrijd. Ik had de reactie van Bronsju verkeerd geïnterpreteerd.