Behalve de regerend kampioen en het organiserende land, moet elk land zich via voorrondes plaatsen voor het wk. Nieuw Zeeland is het niet gelukt om zich te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze zijn veel te slecht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antwoord is onjuist, de regerend kampioen moet zich ook dienen te plaatsen (is niet rechtstreeks geplaatst).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt pompiedom.... je hebt gelijk. Dat de regerend kampioen zich gelijk plaatst is vanaf dit wk niet meer zo. Je hebt gelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vorig WK in ieder geval ook niet......

Andere antwoorden (1)

De winnaar van Oceanië, waar Nieuw-Zeeland nu het beste land is (Australië speelt tegenwoordig mee met de Aziatische landen in de strijd om plaatsing voor het WK), moest tegen de nummer 4 van de CONCACAF kwalificatie (Noord-Amerika, Midden-Amerika en het Caribisch gebied) om zich te plaatsen voor het wereldkampioenschap. Nieuw-Zeeland was de winnaar en speelde tegen Mexico. Over 2 wedstrijden verloren de Nieuw-Zeelanders echter met 9-3 van Mexico (1-5 en 4-2), waardoor Mexico nu wel op het WK speelt en Nieuw-Zeeland niet.