waar kan ik voorspellingen van het wk voetbal 2014 vinden?

Ik heb al op www.watgaathetworden.nl gekeken, maar daar kan ik niet zien wat de voorspelde stand gaat worden. Waar kan ik de voorspellingen van de stand vinden (WK voetbald 2014 dus)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Op oddschecker kan je vinden wat de verschillende wedkantoren hanteren
als uitbetalingen. Daaruit zou je kunnen afleiden wat de verwachte uitslagen zijn
Dat zijn namelijk de uitslagen waarbij een bepaalde inzet het minste oplevert.

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor Spanje -Nederland in afnemende volgorde de verwachte score
1-1
1-0 of 2-1
en dan een andere score