Waar kan ik het beste een trainingsshirt kopen?

Ik wil een trainingsshirt kopen van Arsenal, Juventus of Galatasaray. Het moet in de maat S zijn. Heeft één van jullie misschien een idee waar ik die kan kopen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Www.plutosport.nl
Www.sportdirect.nl
Of gewoon via de officiële site van de club

Maar ze kunnen niet meer voorradig zijn, omdat het seizoen bijna is afgelopen en de nieuwe shirt's worden weer gemaakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
perrysport.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op deze site vind je shirts van Arsenal en Juventus in maat 'S': http://www.beslist.be/products/mode/mode_432360_469350/c/fanshop~5530775+1335061~~maat_mode_bovenkleding~471668