hoe moet ik gaan zaalvoetballen met club vrienden?

Wij willen gewoon samen een ploegje oprichten ergens en meedoen aan een competitie. Kan iemand mij misschien uitleg geven hoe dat in zijn werk gaat. Met hoeveel moeten we zijn, moeten we ons zelf aanmelden bij KNVB of een competitie, moeten we ons opgeven bij een club? Want ik kan geen club vinden waar ik me kan aanmelden met vrienden om te gaan zaalvoetballen in omgeving Oosterhout (Breda en Tilburg ook te doen).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
1.8K

Antwoorden (1)

Je moet lid worden van een zaalvoetbalclub. Wat je het beste kan doen is een mail sturen naar de clubleiding met de vraag of jullie een vriendenteam kunnen starten. Bijgaan een link naar een zaalvoetbalclub in jouw omgeving.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraag is niet of ik een zaalvoetbalclub voor je kan vinden, maar hoe je het moet doen.