Kan het spel FIFA helpen om een betere voetballer te worden?

Is FIFA te gebruiken als een soort van simulator om meer ervaring en inzicht te krijgen in het voetbalspel in het echt? Of is het daarvoor te beperkt en te berekend?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
2.2K

Antwoorden (4)

Ligt eraan als je een voetbal fan bent. Als je in het echt een profvoetballer wilt worden dan zou ik maar beter niet gaan game maar oefenen en ga ook onder voetballessen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan wanneer je fifa speel krijg je meer inzicht in het spel dus ook op het echte veld ook kan je alle trucjes proberen en oefenen! Wat ook een voordeel is dat je alle echte voetbalspelers bij naam kan noemen en in welk team spelen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tuurlijk, je weet de posities en spelmanieren beter. Je inzicht wordt ook beter. Je kan de truckjes ook na doen waardoor je die beter kunt en ook meer controle over de bal krijgt.
Het is niet echt dat je van Fifa beter wordt, wel kan je inspiratie krijgen om zelf trucjes uit te proberen en zo beter te worden.
Wat wel zo is van Fifa, je leert veel meer over het echte voetballer, dus door met bepaalde teams of spelers te spelen leer je meer over het team in het echt.
Ook je inzicht kan inderdaad verbeteren, maar dit is niet heel erg groot want het is en blijft een spelletje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is geen onderzoek naar gedaan en daarom kan ik ook geen bron toevoegen. Het zou kunnen zijn dat je door FIFA betere strategieën inziet. Vanuit dat gezichtspunt is het dus inderdaad beter.

Het is echter niet zo dat je doordat je de trucks met Christiano Ronaldo kan in FIFA dat je ze automatisch ook zelf kan.

Er bestaat dus een kans dat je er inderdaad beter door wordt in het echt. Dit is echter alleen op het gebied van inzicht en strategieën.