Vanaf wanneer is het ajax thuistenue 13/14 te koop?

Ik wil graag weten vanaf wanneer ik het nieuwe thuistenue van ajax kan kopen. Seizoen 13/14. Misschien weet iemand nog rond welke maand het vorig jaar was? Het uittenue is wel al te koop.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Vorig jaar werd het shirt pas eind juni gepresenteerd: http://www.ajax.nl/Ajax-nieuws/Ajax-nieuws-archief/Ajax-nieuwsartikel/Exclusief-Het-nieuwe-Ajaxthuisshirt.htm dus de verkoop was ergens vanaf juli.

Toegevoegd na 3 minuten:
Houd deze site in de gaten en geef je op dan krijg je het shirt als een van de eerste thuisgestuurd inclusief bedrukking: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/13340
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wilde het shirt iemand cadeau geven op 25mei. In de ajaxshop hadden ze het shirt van dit seizoen niet meer, maar het nieuwe shirt komt waarschijnlijk dus niet voor die tijd. Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan geef je iemand op die dag een bon ofzo die je zelf gemaakt hebt (wees creatief) en daarmee maak je duidelijk dat het kado nog wel komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toevoeging was niet erg nodig, dat gaat om het uitshirt. Daarnaast kun je altijd het beste gewoon naar www.ajax.nl verwijzen, daar zal het als eerste gemeld worden wanneer de evt. voorinschrijving begint.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar verder goed antwoord hoor ;-)
Ajax zou hun nieuwe teneu's zondag in de Ajax shop hebben tenminste het uitteneu, dan moeten ze zeker ook het thuis teneu erop zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee want er is nog helemaal geen thuistenue gepresenteerd dus zomaar in de Ajax shop zetten zou een beetje vreemd zijn.