Krijg jebetaald als speler van jos wgm of van blauwwitamsterdam?

Hallo, ik vroeg me af of je als speler van jos wgm of blauwwitamsterdam betaald krijgt of een vergoeding als je in het eerste speeld ook vroeg ik me af of je dan zelf ook contributie moet betalen als speler van het eerste....zijn er daarnaast ook nog bijzonder heden bij deze clubs bijv toernooien in het buitenland en of samewerking met bepaalde clubs.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet is je kostje gekocht als spits in de hogere regionen van het "amateur"voetbal. Spelers van het eerste team betalen meestal ook geen contributie, ook in de lagere regionen. In het forum op de bron wordt voor de betere spelers een inkomen van 20 000 tot 30 000 euro aangegeven plus een paar honderd euro per doelpunt en winstpremie. Een spits die er twintig per jaar in schiet in een team dat hoog eindigt boert dus best aardig.