Hij heeft bij aantreden een contract voor 2 jaar getekend. Zijn eerste jaar liep niet zoals gehoopt. Hij eindigde in alle competities op de tweede plaats (ik ken genoeg trainers die daar direct voor zouden tekenen, maar goed).

Het bestuur kreeg toen haar twijfels, maar besloten werd dat hij toch zijn contract zou mogen uitdienen en dan zou vertrekken.

Aldus is geschied. Volgend seizoen staat Pep Guardiola voor de groep.

http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2012-08-24/jupp-heynckes-kondigt-vertrek-aan-bij-bayern-munchen

Toegevoegd na 33 minuten:
Wat hij komend jaar gaat doen, daar is hij nog niet uit.

Hij heeft het gerucht de wereld ingeholpen dat hij misschien wel stopt.
"Heynckes: Ich werde am 8. Mai 68 Jahre alt. Ich bin dann 50 Jahre im Fußball - als Spieler und als Trainer. Eines Tages denkt man, es ist genug."
http://www.spiegel.de/sport/fussball/champions-league-bayern-trainer-jupp-heynckes-deutet-karriereende-an-a-897640.html

maar aan de andere kant gaan er ook geruchten dat Real Madrid interesse in hem heeft.
De bal is rond en kan alle kanten op rollen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
corzijlstra
10 jaar geleden
In het 2e jaar bleek al gauw, dat de resultaten heel goed waren? Of was nog eerder met Guardiola gesproken? Als men eenmaal verwachtingen hebt gewekt, moet men er niet weer op terugkomen. Gaat Heynkes nog op zoek naar een nieuwe club? Ik kan mij voorstellen, dat hij aan zijn pensioen toe is.
Hij gaat heel waarschijnlijk met pensioen hij is al 67 en bijna 68.