Mag een reservespeler die geblesseerd raakt gewisseld worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor tenzij je al 3 spelers gewisseld hebt, dan niet.

Ja dat mag, Als een reservespeler het veld in komt en vervolgens geblesseerd raakt dan mag hij gewoon weer gewisseld worden. Op een paar voorwaarden: -Het mag alleen er nog niet 3 maal gewisseld is (inclusief de geblesseerde speler) -De geblesseerde speler mag niet gewisseld worden voor de speler die gewisseld is voor hem/haar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100