Waneer is talentendag bij Nac of ergens dicht bij bijv:psv,Willem 2 ?

Wanneer is talentendag bij Psv,NAC of bij Willem 2
Of hoe kan ik naar NAC gaan spelen of psv

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Don't call us, we call you. Met andere woorden, als jij goed bent en uit 1999 hadden ze je allang gevonden.

Het beste antwoord

De talentendag van dit jaar bij NAC was op 15 maart, dus daar zal je vermoedelijk weer een jaar moeten wachten. Voor talentendagen bij PSV moet je www.psvjeugd.nl in de gaten houden, over een talentendag bij Willem II kan ik niks vinden, maar mocht er ooit 1 zijn, zal dat ongetwijfeld via de officiële website www.willem-ii.nl gecommuniceerd worden.

Het enige wat je kunt doen om op een andere manier op te vallen bij de door jouw genoemde clubs, is keihard je best doen bij de club waar je nu speelt en hopen dat je ooit wordt ontdekt door een scout!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké heel erg bedankt