waar wonen voetballers als ze verkocht worden/uitgeleend?

bijvoorbeeld ibrahim afellay die is van psv naar barcelona gegaan vo\oor 1 jaar maar.. gaat die dan daar wonen?
en nu is die verkocht aan schalke 04 ??
zou die dan weer verhuizen?

hoe gaat dit bij voetballers

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, fijn, al dat reizen! Tenslotte is het gras elders altijd groener. En je leert ook nog andere talen! tenminste......

Antwoorden (2)

dan heeft hij daar een woning ja, de kinderen gaan daar dan meestal naar een internationale school.

Het wordt anders best veel reizen, elke dag heen en weer naar barca om te trainen en te spelen ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
en nu dus uiteraard in Gelsenkirchen of net daarbuiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jonge spelers gaan soms naar gastgezinnen. Als aanvulling op jouw antwoord.
Ik weet van een vriend van mij de speelde bij Willem 2 en ging toen naar een club in de engelse tweede divisie dat ze daar een contract hadden met hotels voor de eerste paar dagen en dat er vanuit de club een huis werd geregeld naar wens van de speler en de salarispost.
Dus ik neem aan dat dat met alle clubs in de wereld zo is. Al zit Ibrahimovic nog steeds in een hotel in Parijs heb ik vernomen dus kan ook zo zijn dat spelers er voor kiezen om lekker in het hotel te blijven.