Ja, natuurlijk. Dost heeft immers nog een contract dat nog 4,5 jaar loopt.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Daar kunnen niet veel mensen iets over zeggen.

Ongetwijfeld zal Jans wel plannen hebben om hem nog eens op te stellen. Het is geen slechte aanvaller.
Het kan uiteraard zijn dat Bas Dost zo ziek is van Heerenveen dat hij zich "ziek" meldt.

Hoe je het ook went of keert, tot aan de zomer kan hij niet naar een andere BVO (Betaald Voetbal Organisatie).

Het zou in zijn eigen belang zijn als hij de knop weet om te zetten.
Hij moet berusten in het feit dat hij nog zeker een half jaar onder contract staat in Heerenveen.
Als hij slim is, probeert hij zich terug te knokken in het elftal, speelt zich in de kijker en wie weet wie er dan in de zomer niet allemaal voor hem aan de poort van Heerenveen staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft voorlopig nog een contract, en er zou een 'goed gesprek' zijn geweest tussen Jans en Dost, misschien heeft dat wat spanning uit de lucht gehaald (hoewel die arbitragezaak zomaar weer extra irritatie kan hebben opgeroepen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft nog een contract bij Heerenveen voor de komende jaren.

Maar of Ron Jans hem opstelt is een 2de:)

Daar kunnen wij niet over beoordelen daar zul je Ron Jans zelf voor moeten bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ga ik wel van uit aangezien hij een van de enige spitsen van Heerenveen is en belangrijke doelpunten maakt. En ze gaan de transfer van Ajax waarschijnlijk gewoon van de zomer uitvoeren. Hij zal nu nog zo goed mogelijk zijn best doen om Heerenveen naar Europa te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij gaat echt nog wel een paar keer invallen maar ik denk niet dat hij op een basisplaats hoeft te rekenen...
Voor de winterstop liep het al totaal niet tussen Dost en Jans, nu ná de winterstop is het er niet beter op geworden, sterker nog, Dost heeft zn eigen werkgever een flinke schop van achter gegeven door via de KNVB een transfer proberen af te dwingen. Ik denk dat ie het bij de Heerenveen fans ook flink heeft verpest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, waarom zou hij niet spelen. Hij heeft nog een contract bij Heerenveen en als voetballer wil je het liefst wedstrijden spelen.