Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe is de sfeer voor niet-Ajax supporters in de Arena tijdens een CL-wedstrijd?

Misschien een vreemde vraag, maar volgende week komen er een aantal vrienden uit het buitenland bij me op bezoek, en die willen zeer graag naar de wedstrijd Ajax-Real Madrid. Het probleem is dat het helaas supporters zijn van Madrid.

Ik ben nog nooit naar een wedstrijd in de Arena geweest, en heb dus geen idee hoe de sfeer daar is. Kun je als (niet al te fanatieke) niet-Ajax supporter een beetje een leuke tijd beleven in bijvoorbeeld vakken 117-120? Ik heb echt geen idee!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
995

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij Champions League wedstrijden tellen Seizoens CC niet. Daardoor zit iedereen verspreid. Ik denk dat je er wel naar toe kan gaan ik zou alleen heel opvallend Real shirtjes dragen.

Misdchien kan je kaartjes kopen bij Real, dan zit je in het uitvak.

Toegevoegd na 6 minuten:
*niet heel opvallend
**misschien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Altijd doen joh,het is altijd gezellig in de Arena.En ook al zijn het Real supporters,ze zullen zich heus wel vermaken.Een nadeel zou kunnen zijn,dat ze na de wedstrijd supporters van Ajax zijn geworden.Zo zie je maar,elk voordeel heeft z,n nadeel.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
De sfeer is prima in de Arena tijdens CL wedstrijden. Het is geen probleem om daar als Real fan tussen te zitten, zeker niet in de vakken die je noemt. Dus ik zeg: gewoon doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding