Wat is precies de taak (functie) van een KNVB waarnemer bij amateurwedstrijden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.5K

Antwoorden (1)

Wat wordt er verwacht van een waarnemer?

• De waarnemer voert rapportage uit op aanwijzing van de afdeling wedstrijdzaken.
• De waarnemer rapporteert zowel de positieve als negatieve bevindingen tijdens een competitie- of bekerwedstrijd.
• De waarneming dient objectief, valide, betrouwbaar en onafhankelijk te zijn.
• De waarnemer staat voor de uitdaging met zijn rapportage een impuls te geven aan het sportief laten verlopen van voetbalwedstrijden alsmede de objectieve en eerlijke gang van het tuchtrechtsysteem.

Hopelijk is dit een duidelijk antwoord op je vraag

MVG Daan